GYIK
GYIK
Regisztráció
· Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, tud vásárolni, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.
· Hogyan tudok regisztrálni a webáruházban?
A webáruház bal oldalán található„Fiók létrehozása”gombra kell kattintani, majd egy„Űrlap”fog megjelenni és azt értelemszerűen ki kell tölteni.
· A regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Nem, miután kapott egy visszaigazoló email-t, meg kell erősítenie a regisztrálási szándékát, majd az admin-nak jóvá kell hagynia a regisztrációt.
· Változtak vagy rosszul adtam meg a személyes adataimat. Hogyan tudom kijavítani azokat?
Az adait tudja módosítani, megrendeléskor a „Számlázási cím adatok hozzáadása/szerkesztése” gombra kattintva, illetve ha küld egy levelet a szucspeter(kukac)zsakvarrogep.hu email címre
· Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
A bejelentkezés alatt kattintson, a„Jelszó-emlékeztető”gombra. A jelszavát a rendszergazda hamarosan elküldi Önnek a megadott e-mail címre.
Vásárlás
· Az árak tartalmazzák az áfát?
Igen, az árak tartalmazzák az áfát, tehát a termékek árai bruttó árak.
· A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom, mit csináljak?
A kiválasztott termékek megvásárlásához, amennyiben már nem kíván többet vásárolni, válassza ki a fizetési/szállítási módokat, és a szükséges pontokat fogadja el/ töltse ki. Ha még további termékeket kíván vásárolni, úgy kattintson a „Tovább vásárolok” linkre.
· Véletlenül egy olyan cikket raktam be a kosárba, amit nem kívánok megvásárolni. Hogy tudnám kitörölni?
A rendelést emiatt nem kell újra kezdeni, egyszerűen annyi a teendő, hogy a„Kosár tartalmának megjelenítése”gombra klikkel és azt a terméket, amit Ön nem kíván megvásárolni a törlés ikonra (kis kék kuka) kattint.
· Ha egy termékből többet is szeretnék vásárolni, akkor ezt csak úgy tudom megtenni, hogy egyesével megrendelem?
Természetesen nem, hiszen a már kosárban lévő termékek megvásárolni kívánt mennyiségét a„Kosár”menüpontban meg tudja változtatni.
Amennyiben, ha Ön egy olyan terméket tett a kosárba, amit nem kíván megvásárolni, kérjük ne a darabszámot módosítsa nullára, hanem törölje a terméket a kosárból.
· Nem kaptam e-mail visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról. Ilyenkor mi a teendő?
a) A levelező rendszerek azonnal elküldik a vásárlást követően a megadott e-mail címre egy értesítő levelet, ennek időtartama változhat e-mal szolgáltatónként.
b) Az Ön e-mail postafiókja megtelt és ezért nem tud több levelet fogadni. Kérjük, hogy töröljön ki pár levelet és akkor megfogja kapni a visszaigazoló e-mailt.
Ha egy órán túl sem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, akkor kérjük, a„Kapcsolat” gombra kattintva különböző elérhetőségeket talál, ahol kérjük ezzel kapcsolatban érdeklődjön.
· Hogyan tudom befejezni a vásárlást, ha már minden megvásárolni kívánt termék a kosaramban van?
A„Kosár tartalmának megjelenítése” megtekintésénél az„Indulás a pénztárhoz most”gombra kattintva.
· Ha befejeztem a nézelődést/vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom az oldalt?
Biztonságosabb, ha Ön a„Kijelentkezés”menüpontra kattint.
Fizetés
· Hogyan tudok fizetni?
2 opció van fizetésre.
- Előre utalással a következő számlaszámra: 11738015-20004446-00000000
Ekkor a közlemény rovatba tüntesse fel rendelési számot, illetve az ön nevét!
- Utánvéttelesen
Utánvét esetén a kiszállítást végző személynél tudja kiegyenlíteni a számlát.
Átvétel, szállítás
A szállítást Magyarországon belül az MPL végzi.
Kosár
Kapcsolat
Ha kérdése van a zsák - vagy zsákszájvarrógépekkel
kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal:
06203654881