GYIK

GYIK

Regisztráció

·        Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Igen, tud vásárolni, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

·        Hogyan tudok regisztrálni a webáruházban?

A webáruház bal oldalán található„Fiók létrehozása”gombra kell kattintani, majd egy„Űrlap”fog megjelenni és azt értelemszerűen ki kell tölteni.

·        A regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Nem, miután kapott egy visszaigazoló email-t, meg kell erősítenie a regisztrálási szándékát, majd az admin-nak jóvá kell hagynia a regisztrációt.

·        Változtak vagy rosszul adtam meg a személyes adataimat. Hogyan tudom kijavítani azokat?

Az adait tudja módosítani, megrendeléskor a „Számlázási cím adatok hozzáadása/szerkesztése” gombra kattintva, illetve ha küld egy levelet a szucspeter(kukac)zsakvarrogep.hu email címre

·        Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A bejelentkezés alatt kattintson, a„Jelszó-emlékeztető”gombra. A jelszavát a rendszergazda hamarosan elküldi Önnek a megadott e-mail címre.

Vásárlás

·        Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen, az árak tartalmazzák az áfát, tehát a termékek árai bruttó árak.

·        A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom, mit csináljak?

A kiválasztott termékek megvásárlásához, amennyiben már nem kíván többet vásárolni, válassza ki a fizetési/szállítási módokat, és a szükséges pontokat fogadja el/ töltse ki. Ha még további termékeket kíván vásárolni, úgy kattintson a „Tovább vásárolok” linkre.

·        Véletlenül egy olyan cikket raktam be a kosárba, amit nem kívánok megvásárolni. Hogy tudnám kitörölni?

A rendelést emiatt nem kell újra kezdeni, egyszerűen annyi a teendő, hogy a„Kosár tartalmának megjelenítése”gombra klikkel és azt a terméket, amit Ön nem kíván megvásárolni a törlés ikonra (kis kék kuka) kattint.

·        Ha egy termékből többet is szeretnék vásárolni, akkor ezt csak úgy tudom megtenni, hogy egyesével megrendelem?

Természetesen nem, hiszen a már kosárban lévő termékek megvásárolni kívánt mennyiségét a„Kosár”menüpontban meg tudja változtatni.

Amennyiben, ha Ön egy olyan terméket tett a kosárba, amit nem kíván megvásárolni, kérjük ne a darabszámot módosítsa nullára, hanem törölje a terméket a kosárból.

·        Nem kaptam e-mail visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról. Ilyenkor mi a teendő?

a)      A levelező rendszerek azonnal elküldik a vásárlást követően a megadott e-mail címre egy értesítő levelet, ennek időtartama változhat e-mal szolgáltatónként.

b)      Az Ön e-mail postafiókja megtelt és ezért nem tud több levelet fogadni. Kérjük, hogy töröljön ki pár levelet és akkor megfogja kapni a visszaigazoló e-mailt.

Ha egy órán túl sem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, akkor kérjük, a„Kapcsolat” gombra kattintva különböző elérhetőségeket talál, ahol kérjük ezzel kapcsolatban érdeklődjön.

·        Hogyan tudom befejezni a vásárlást, ha már minden megvásárolni kívánt termék a kosaramban van?

A„Kosár tartalmának megjelenítése” megtekintésénél az„Indulás a pénztárhoz most”gombra kattintva.

·        Ha befejeztem a nézelődést/vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom az oldalt?

Biztonságosabb, ha Ön a„Kijelentkezés”menüpontra kattint.


 

Fizetés

·        Hogyan tudok fizetni?

2 opció van fizetésre.

-       Előre utalással a következő számlaszámra: 11738015-20004446-00000000
Ekkor a közlemény rovatba tüntesse fel rendelési számot, illetve az ön nevét!

-       Utánvéttelesen
Utánvét esetén a kiszállítást végző személynél tudja kiegyenlíteni a számlát.

Átvétel, szállítás

A szállítást Magyarországon belül az MPL végzi.

Joomla SEF URLs by Artio

Kosár

 x 
A kosár üres

Kapcsolat

Ha kérdése van a zsák - vagy zsákszájvarrógépekkel
kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal:
06203654881

Kiemelt termékek